Hotelniveau als standaard

OPTiMUM-IFM®, het ultieme ontzorgen zonder uw invloed te verliezen.

  • één servicedesk voor alle meldingen, klachten en storingen
  • één vast maandbedrag
  • maximale gastgerichtheid
  • maximale flexibiliteit
  • jaarlijkse hospitality training voor uw medewerkers
  • gebouwbeheer, catering, inkoop, schoonmaak, beveiliging, receptie, huismeestertaken, groenvoorziening

 

Trimbos-instituut Utrecht   2014-2016

OPTiMUM heeft risicodragend de facilitaire dienstverlening opnieuw opgezet en daarna weer overgedragen aan Trimbos om zelf te exploiteren. Het pakket omvatte; gebouwbeheer, beveiliging, catering, huismeesterdiensten, onderhoud gebouw en installaties, servicedesk en receptie.

 

Resultaten

Servicedesk voor alle meldingen

Goed opgeleide en gemotiveerde medewerkers

€ 55.000 / jaar besparing op de exploitatiekosten (9%)

94% van alle meldingen wordt binnen twee dagen opgelost

99% beschikbaarheid van alle producten en diensten tijdens kantooruren

 

Patricia Geradts (lid Raad van Bestuur); "Wij werken al jarenlang samen met OPTiMUM. Eerst voor het trainen van onze facilitaire medewerkers in de hospitality-gedachte. En sinds 2014 verzorgen ze risicodragend de volledige facilitaire services. Hun inzet is duidelijk gericht op het realiseren van efficiency, kostenbesparing en kwaliteitsverbetering. Mét resultaat. OPTiMUM hecht sterk aan een langdurige relatie en investeert daar ook in. Dit prevaleert boven de zakelijke doelstelling."

 

Secretariaat; "Groot compliment voor de facilitaire dienst. Sinds de invoering van de servicedesk worden alle klusjes of vragen zeer snel opgelost. Ook als de vraag niet meteen kan worden beantwoord of de klus niet meteen gedaan kan worden, wordt dezelfde dag samen een oplossing besproken. Echt heel fijn. Dank daarvoor."

 

 

 

Topteam van Trimbos

Huismeesters van Trimbos

Martin, Humphrey en Robert.

Deze gastvrije huismeesters zorgen iedere dag voor een prettige werkomgeving.