Oprechte aandacht is de sleutel tot gastvrijheid
Gastvrijheid als uitgangspunt voor verandering. Daarin onderscheiden wij ons. Wij nemen de leidinggevenden en de servicemedewerkers mee vanuit een inspirerende visie op dienstverlening. Alleen zo wordt het een blijvende verandering.
Vanuit deze aanpak helpen wij u met het:
- Opstellen van een gastvrijheidsconcept die past bij de organisatie.
- Realiseren van de aansluiting tussen cultuur en gedrag.
- Trainen van leidinggevenden en medewerkers.
- Realiseren van de aansluiting van leveranciers op de nieuwe werkwijze.
- Meten van de klanttevredenheid zónder te overvragen met enquêtes.
- Optimaliseren van processen om ruimte te maken voor gastvrijheid.
Mensen en gastvrijheid zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en het is lastig om de juiste mensen binnen te halen en vast te houden.
Wij ondersteunen HRM hierin met een eigen methodiek om het verloop te verlagen en medewerkers te binden aan de organisatie.