oprechte aandacht is de sleutel tot gastvrijheid

Gastvrijheid als basis onder de bedrijfsvoering

Dat is ons uitgangspunt en leidt tot een blijvende verandering. Wij nemen leidinggevenden en servicemedewerkers mee in onze inspirerende visie op dienstverlening. Samen maken we een gastvrijheidsconcept die past bij de cultuur van de organisatie.

Dat is meer dan een training, wij kijken naar de hele keten en optimaliseren processen om ruimte te maken voor gastvrijheid. Vervolgens realiseren we de aansluiting van leveranciers op de nieuwe werkwijze.

Mensen en gastvrijheid zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Onze aanpak is gericht op het ontwikkelen van mensen en ze vast te houden.

Ik wil contact! Meer over ons

Cases

Al 25 jaar ondersteunen wij overheid, zorg en onderwijs. Benieuwd naar onze ervaring? Kijk dan op cases.

ons team

Elk van onze experts kan u vanuit oprechte betrokkenheid en specialistische kennis verder helpen.

Niet teveel op de voorgrond maar wel met het stuur stevig in handen de koers bepalen en vasthouden. Naast mijn inhoudelijke kennis zit mijn kracht in het samenbrengen van de ‘harde’ kant (processen en systemen) en de ‘zachte’ kant (de mens). Daarna laat ik de medewerkers schitteren met het succes. Mijn specialismen zijn facilitaire dienstverlening, werkplekconcepten en huisvesting.

Oprechte gastvrijheid binnen organisaties brengen is mijn specialisme. Vanuit mijn hospitality achtergrond (hogere hotelschool) til ik dienstverlening naar een hoger niveau. Hierin maak ik de verbinding tussen medewerkers, cultuur en de gewenste gastvrijheid. Dit doe ik door een omgeving te creëren waarin oprechte interesse in de gast voorop staat.

Boven alles ben ik een echte teamspeler die complexe problemen vertaalt naar praktische resultaten. Het meenemen en bij elkaar houden van mensen in de verandering is mijn grootste kracht. Als ik vrij ben zeil ik graag, lees een boek of trap een rondje op mijn racefiets. Mijn specialisme is het aansturen van bedrijfsvoeringsprojecten.

Als facilitair specialist de dienstverlening naar een hoger niveau brengen is waar ik goed in ben. Dat doe ik als interimmanager met en tussen de medewerkers. Als projectleider stuur ik op een constructieve samenwerking met veel aandacht voor de communicatie en de mensen in het projectteam. Dat zijn voor mij de basiselementen voor een succesvol resultaat.

Vanuit mijn ervaring heb ik een 100% focus op gastvrijheid. Ik help organisaties in het ontwikkelen van de manier van denken, kijken en handelen die daarbij past. Dat vraagt, zeker in tijden van krapte, veel van leidinggevenden. Ik neem hen mee in de sturing die past bij gastvrijheid en help ze personeel te behouden vanuit mijn lijfspreuk ‘boeien & binden’. Ik reik concrete handvatten aan om te binden en geef inspirerende trainingen om te boeien. Alleen zo ontstaan teams die de gast echte gastvrijheid laten ervaren.

Rustig, vriendelijk en ordelijk. Dat zeggen ze over mij. Voor mij moet het altijd goed zijn en dat geeft me plezier in mijn werk. Ik ben flexibel en pas me snel aan als het plotseling drukker wordt dan verwacht.